{idkey=4461b0[url=http%3A%2F%2Fwww.cristian-herrera.se%2Fsv%2Fblog%2Fmobiltelefoni%2Ftele2-bra-leverant%C3%B6r][title=Tele2+bra+leverant%C3%B6r%3F][desc=]} {cmp_start idkey=9625[url=http%3A%2F%2Fwww.cristian-herrera.se%2Fsv%2Fblog%2Fmobiltelefoni%2Ftele2-bra-leverant%C3%B6r][title=Tele2+bra+leverant%C3%B6r%3F][desc=]}

Ja, då sitter man här missnöjd och förbannad.

Jag har haft tele2 som mobilabonemangsleverantör så länge jag kan minnas, och aldrig vart direkt missnöjd förrän nu!

Under mitten av november gjorde jag en tilläggs beställning med fri mobil surf till ett bra pris, och dagen efter dick jag ett sms om att det var ok att använda mitt nya abonemang.

Jag började använda mitt fria mobilsurf omedelbart, men när fakturan kom så fanns det nya abonemanget registrerat den 1 december.

Vill inte tele2 behålla sina kunder?

Jag fick då en extra faktura på c:a 450 kr, och trotts det att jag påvisade att mina galma fakturor inte låg på den trafikmängden vägrade de att förhandla, jag kollade ett konkurerande bolag som hade bättre priser på fast pris, men de hade dock inget paket med surfen, ringde in och fick reda på att de kommer att skaffa det under början av 2010.

Grattis tele2, ni har just förlorat en kund!

När det konkurerande bolagets mobilsurf kommer byter jag abonemang direkt, snyggt jobbat tele2

{cmp_end}
{idkey=4461b1[url=http%3A%2F%2Fwww.cristian-herrera.se%2Fsv%2Fblog%2Fmobiltelefoni%2Ftele2-bra-leverant%C3%B6r][title=Tele2+bra+leverant%C3%B6r%3F][desc=]}